7. 2. 2014.

Issues - Issues #recenzija

Rise Records
2014

Issues su svojim debi albumom rešili da postave nove standarde u metal muzici i kreiraju sasvim nov pravac. Naizgled nespojiva kombinacija metalcore-a i r&b-a je karakteristika njihove muzike.

Michael Bohn je zadužen za core vokale i on otvara album u „Sad Ghost“ koja ima Nu-Metal prizvuk dok se ne priključi Tyler Carter sa svojim čistim r&b vokalima. Aktuelni singl „Mad at Myself“ ima sve odlike hit pesme, veoma pevljiv refren, nije previše žestoka i dominiraju čisti vokali, „školski“ primer r&b metal-a. U „Life of a Nine“ se poigravaju sa hip hop elementima na žestokim gitarama. „The Langdon House“ bi bila dobra metal stvar da nije dela Tyler Carter-a i njegovih previše čistih vokala. Da nema gitara „Late“ bi bila samo dance pop numera, pravi kandidat za singl. Kratka hip hopOld Dena“ dođe kao uvod za „Stingray Affliction“ koja je bila prvi singl sa albuma, najbrža i najtvrđa od svih pesama na albumu sa ipak dovoljno pevljivim refrenom. Pop punk hit "Never Lose Your Flames"(drugi singl) brza sa dosta dobrih break-ova ravnopravno podeljena na čiste i metal vokale sa ritmom koji je idealan za skakanje, možda i najbolja na disku. Mračna „Personality Cult“ ispred „Tears on the Runaway, Pt. 2“ u kojoj gostuje pevačica Nylo, sa sporijim početkom razvija se u dinamičnu i veoma melodičnu, još jedna koja bi mogla da bude odličan singl. Povratak u metalcore sa „The Settlement“. Album zatvara „Disappear (Remember When)“sa dosta pop punk uticaja i završetkom koji je čisti soul/r&b.

Ono što je i odlika ovog albuma to je i najveći problem. Kombinacija r&b vokala sa metalcore-om se čini kao dobitna, ali tu nastaje problem. Vokal Tyler Carter ponavlja iste fraze iz pesme u pesmu što može da dosadi posle nekoliko pesama. Za debi izdanje ovo je više nego odlična kolekcija pesama. Issues su dosta originalan bend ali mislim da će neka buduća izdanja da budu mnogo značajnija od ovog albuma.