12. 2. 2014.

We Are The In Crowd - Weird Kids #recenzija

Hopeless Records
2014

Oni su mladi, lepi, dolaze iz New York-a i sviraju pop punk a zovu se We Are The In Crowd. Njihovi fanovi su uglavnom tinejdžeri ali njihova muzika nije neozbiljna. Njihove pesme se dele na brze, gitarske sa ntenzivnim vokalom Tay Jardine sa jedne strane dok na drugoj umeju da budu izuzetno pitki i melodični. Svojim drugim albumom ’Weird Kids’ su spremni da osvoje ceo svet.

Veći deo ovog albuma je sačinjen od energičnih pop punk numera bez ikakve patetike. „Long Live The Kids“ počinje kao lagana pesma ali se brzo uključuje kompletan bend i možemo da čujemo prepoznatljivi We Are The In Crowd zvuk. Svaka od pesama na ’Weird Kids’ je ono na šta smo navikli od ovog benda ali kao da je sve pomereno za stepenik više. Sam zvuk benda je nekako čvršći i odlučniji u odnosu na njihov prvenac ’Best Intentions’ iz 2011. godine. „The Best Thing (That Never Happened)“ donosi taj veseli pop punk ritam i sasvim je jasno zašto je pesma odabrana za singl, deluje veoma zarazno i dugo ostaje u ušima posle slušanja. Nešto laganija „Manners“ u kojoj vokale dele Tay Jardine i gitarista Jordan Eckes ima najlepšu melodiju na albumu. U „Come Back Home“ i „Remember (To Forget You)“ se obraćaju svima koji preživljavaju raskid od voljene osobe. „Attention“ jedna od najbržih na disku, žestoka „Dreaming Out Loud“ sa muško/ženskom kombinacijom vokala ima jedan od najboljih refrena na izdanju, veoma melodična „Don't You Worry“ bi mogla da prođe kao neki od narednih singlova. ’Weird Kids’ zatvaraju balada „Windows In Heaven“ i brza i ritmična „Reflections“.

Ono što je primetno je da je ’Weird Kids’ izuzetno energičan album, nema patetičnih i predvidljivih „pesmica“. Ovo je veliki korak napred u karijeri We Are The In Crowd.