23. 9. 2014.

Twin Atlantic - Great Divide #recenzija

Red Bull Records
2014

Twin Atlantic su škotski bend koji je mnogo popularniji nego što mislite. Njihovi singlovi su veliki hitovi na radio stanicama, u vrhu su top lista i imaju naklonost svih medija. Ali Twin Atlantic nisu morali da se „prodaju“ da bi doživeli takav uspeh. Oni su samo snimili nekoliko dobrih pesama i odličnih albuma. Njihov treći ’Great Divide’ se nedavno pojavio.

Ima tu predvidljivih, šablonskih rock numera ako je to neka zamerka ali album je odličan. Od uvodne „The Ones That I Love“ imate utisak da slušate neki mnogo popularniji bend sa mnogo dužim stažom. „Heart & Soul“ njihov prvi singl možda deluje kao da ste je već negde čuli ali je pesma postala toliko veliki hit da je to jednostavno smešno. Ove godine jedina koja je još veći hit je „Brothers & Sisters“ inače vrhunac ovog albuma. Pesma koja je ispunjena nežnim emocijama i snagom, da je slika nosili bi je u novčaniku.
Kod bendova ovog tipa (The Killers npr.) pored nekoliko singlova ostatak albuma čine pesme koje služe za dopunu vremena na disku, trećerazredne numere snimljene bez mnogo razmišljanja. Kod Twin Atlantic teško je izdvojiti neku sledeću kao potencijalni singl jer su sve zaista odlične, svaka je ispunjena dobrim gitarskim rifom ili pevljivim refrenom, svaka ima svoje mesto na albumu. Ovo je ploča koji pustite kada vam treba nešto da vas opusti, ili razveseli.
Sa ’Great Divide’ obratiti pažnju i na „Hold On“ kojom dominira jaka ritam sekcija, dok su u „Fall Into The Party“ gitare u prvom planu. Fina balada „Oceans“ smeštena ispred „I Am An Animal“ koja se nekako izdvaja od ostatka materijala i ako bih morao da se kladim koja će pesma biti sledeći singl uložio bih sve pare na nju.

Twin Atlantic predstavljaju komercijani rock koji ne bi trebao da mi se sviđa ali oni ne prave ljigave hitova koje podilaze slušaocu, ovi momci imaju energije. Ako ništa drugo ’Great Divide’ vredi poslušati zbog škotskog naglaska pevača Sam McTrusty-ja.

Kao zaključak: Spreman sam da se pobijem sa svakim ko tvrdi da ovo nije odličan album!