5. 10. 2015.

The Winery Dogs - Hot Streak #recenzija

earMusic
2015

Kotzen, Portnoy i Sheehan su ozbiljni muzičari, stalno zauzeti, nemaju oni vremena da sede tri meseca u studiju snimajući jedan album. Novi The Winery Dogs je snimljen za manje od mesec dana ovog leta. Zato i deluje bez ideje i ima malo više improvizacije nego što se to očekuje. Ipak ljubitelji hard rock-a treba da budu zadovoljni jer 'Hot Streak' nudi sasvim dovoljno dobrog materijala.

Prvo: njihov zvuk je toliko ispunjen da je teško poverovati da ih je samo trojica u bendu. Drugo: Portnoy i Sheehan ponovo dokazuju da su opasna ritam sekcija. Treće i najvažnije Richie Kotzen briljira na ovom albumu, melodije koje stvara su nestvarne. Njegova gitara i vokal su kao jedno u nekim pesmama.
Prvi singl "Oblivion" otvara disk, brzo, energično, očekivano. "How Long" možda bi ostala nezapaženo da Kotzen nije osmislio fantastičan refren. Dovoljno dobra je i "Empire". Od nekoliko balada izdvaja se "Fire" sa divnim harmonijama. Kotzen i njegov fantastični vokal ali i opasna solaža su ono na šta treba obratiti pažnju u numeri "Ghost Town". Refren na "War Machine" je nešto što morate da čujete jer od generalno prosečne pesme postaje moćni rock jam. Nešto sporija "Spiral" je jedna od najboljih na 'Hot Streak'. Žestoka "Devil You Know" je klasična rock-ačina ali ponovo dobijamo moćan refren (zasluge Kotzen-u). Kod "The Lamb"je obrnuto, slabiji refren ali veoma dobra pesma fantastične melodike.

Na prvo slušanje ovo je album ispod proseka ali za kratko vreme za koje je snimljen je sasvim dobar. Stavite svaki mnogo mlađi bend u studio i dajte im ovoliko vremena i snimiće jednu pesmu, The Winery Dogs su snimili 65 minuta dovoljno kvalitetne muzike