9. 11. 2015.

Devil You Know - They Bleed Red #recenzija

Nuclear Blast
2015

Devil You Know nastavljaju istim smerom kojim su krenuli prošle godine i debijem 'The Beauty Of Destruction' – pročitajte recenziju. 'They Bleed Red' je logičan nastavak sa očekivanim progresom muzičara koji iza sebe (sada) imaju nebrojano nastupa. Kohezija između članova rezultirala je u mnogo snažnijem i konkretnijem izdanju. U poređenju sa prethodnim na novom albumu je sve za stepen bolje i slušljivije.

Howar Jones je i dalje jedan od najboljih pevača na metalcore sceni to je dokazao i na novim pesmama. Ima sasvim dovoljno melodičnih delova u numerama ali je sve podređeno karakterističnom vrištanju i teškim deonicama. Francesco Artusato zadaje domaći zadatak gitaristima jer pored fantastičnih rifova dobili smo i izuzetne solaže, shred-ovanje koje nikako neće da smori i tu je u meri koja prija. Devil You Know ne mare za moderne trendove, to je pozanto svima koji su ih već slušali. Od uvodne "Consume The Damned" kreću brzo i žestoko. Ostatak albuma je u sličnom ritmu. Aktuelni singl "The Way We Die" je klasična metalcore sa melodičnim refrenom i vrištanjem umesto pevanja u ostatku pesme, jedan od dokaza da Jones i dalje ima grlo za to! "Stay Of Execution" je prva koja je objavljena i pored "Shattered Silence" nudi najagresivnije momente ovog izdanja.
"Break The Ties" ima mračniju atmosferu ali i čiste vokale kao i "Let The Pain Take Hold" koja bi mogla da se nazove power baladom, To je raznovrsnost koju Devil You Know nude!
Zanimljiva je i poslednja "Broken By The Cold" koja je najduža na disku i na neki način sublimira sve što smo čuli, brze delove, teške rifove, čiste vokale, vrištanje, čak možete čuti i akustičnu gitaru u njoj.

Devil You Know su snimili album koji se od njih očekuje. Možda previše bučan u poređenju sa nekim mlađim bendovima ali ipak dovoljno slušljiv. Na momente deluje malo "ravno" i kao da je previše ili pogrešno produciran.