20. 5. 2016.

Issues - Headspace #recenzija

Rise Records
2016

Issues su tip benda koji neki jednostavno vole da mrze. Njihov svojevrsni stil koji spaja metalcore i pop muziku na njihovom debiju proglašavan je za remek delo ali i totalno sranje. „Jeftini udarci“ čak i sa moje strane delovali su opravdano ali vremenom vam Issues prirastu srcu. ’Headspace’ bi opravdano mogao da se nazove remek delom ali da ne preterujemo...

Već sa prvim singlom „The Realest“ bilo je očigledno da bend zvuči mnogo ozbiljnije nego što se to očekuje. Muzički su mnogo kompaktniji i određeniji. Vokali su besprekorno snimljeni, Michael Bohn je naprosto perfektan bilo da je u pitanju vrištanje ili čisti vokali, dok je Tyler Carter veoma umereniji u svojim melodičnim deonicama.
Drugi singl „Coma“ je bio definitivan dokaz da su Issues bend vredan svakog poštovanja svih fanova metalcore scene ali i ostalih. Njihov zvuk u ovoj ali i u nekoliko drugih pesama bi mogao da se uporedi sa australijskim Northlane, što je još jedan znak koliko je ovaj bend napredovao! Jenda od najboljih numera (lični utisak) je „Slow Me Down“ koja zatvara ovo izdanje, prefektno vas vozi svojim ritmom i rastura fantastičnim refrenom.
"Home Soon" ima odlike numera kao sa njihovog debija dok odlična "Yung & Dum" u kojoj gostuje mladi country kaunautor Jon Langston ima izuzetno pevljiv refren i poučan tekst. "Flojo" spaja više žanrova i jednostavno ne možete je neprimetiti prilikom slušanja albuma. Kada čujete pesmu kao „Hero“ morate da se zapitate odakle ovim momcima ovako originalne ideje (pop, funk, prog, metal...). "Rank Rider" će sigurno biti hit na koncertima jer ima deo koji je i predviđen za tzv „horsko pevanje“. „Blue Wall“ nas vraća u devedesete i vreme rap-metal-a a rap je dominantan i na baladičnoj „Someone Who Does“.

Ako u dve godine između njihovog istoimenog prvenca i novog 'Headspace' niste shvatili da su Issues bend vredan poštovanja a ovaj album vam ipak ne promeni mišljenje, vi ste beznadežan slučaj!