4. 6. 2016.

Volbeat - Seal the Deal & Let's Boogie #recenzija

Universal
2016

Nema sumnje da su Volbeat jedna od najoriginalnijih pojava na svetskoj rock sceni. Od svoje pojave pre nekih petnaest godina sami su gradili stil koji je teško kopirati. Njihova muzika nije kompleksna ili alternativna, već jedinstvena. Kombinacija dva ne srodna žanra proizvela je boogie metal koji je obogaćen veoma izraženim vokalom pevača Michael Poulsen-a. Njihov šesti album 'Seal the Deal & Let's Boogie' preti da dostigne najkomercijalniji uspeh do sada. Koji oni svakako zaslužuju.

Volbeat su od albuma do albuma eksperimentisali. Na prošlom 'Outlaw Gentlemen & Shady Ladies' (pročitaj recenziju) snimili su jednostavnu pesmu "Lola Montez" koja je mesecima bila najveći hit. Konstrukcija te numera je generalno osnova novog materijala. 'Seal the Deal & Let's Boogie' apsolutno ne nudi ništa novo ali zasigurno je njihov najslušljivi album do sada. Otvara ga singl "The Devil's Bleeding Crown", klasična rock numera kakvu su čak i Nickleback snimili. Standardi Volbeat albuma su i gosti, na zanimljivoj "For Evigt" gostuje Johan Olsen (pevač danskih rock-era Magtens Korridorer), Danko Jones je podelio vokale u živahnoj numeri "Black Rose". Volbeat vole da rade i obrade, na ovom izdanju su snimili "Rebound" (u originalu Teenage Bottlerocket) i "Battleship Chains" (u originalu Georgia Satellites).
"Goodbye Forever" je najveći hit ovog albuma, numera koja se fino razvija a završava sa gospel horom, puna predivnih emocija i ima odličnu energiju. "The Gates of Babylon" je mračnija od ostatka materijala ali ima veoma zarazan refren. Naslovna "Seal the Deal" ubrzava atmosferu albuma.

Ako pratite Volbeat od njihovog početka onda će 'Seal the Deal & Let's Boogie' možda biti dosadan za vas. Album jesto jednoličan sa veoma malo iznenađenja ali je daleko od lošeg. Zabavno ga je slušati ali se čini da je ipak pravljen za širu publiku.