28. 9. 2016.

Green Day - Revolution Radio #recenzija

Reprise
2016

Četiri godine posle nepotrebno preopširne '¡Uno! - ¡Dos! - ¡Tré!' trilogije (pročitaj recenziju) Green Day objavljuju 'Revolution Radio' koji će ostati značajan momenat njihove karijere. Ovog puta su članovi benda radili produkciju i rezultat je znatno bolji. Album je pun energije i ako ste zaboravili, podsetiće vas zašto volite ovaj bend.

Mora se priznati da Green Day pametno rade. Nemojmo se zavaravati oni su najpoznatiji punk bend danas. Mnoge generacije odrastaju na njihovim pesmama ali oni nisu deo punk kulture. Oni su stadijumski rock bend i tako ih treba tretirati. Njihovi albumi se prodaju u velikim tiražima a oni ne retko nastupaju na festivalima koji nemaju veze sa rock muzikom. 'Revolution Radio' na taj način deluje kao iskupljenje ako imate negativno mišljenje o Green Day.
Singlovi koji su najavili album, naslovna numera "Revolution Radio" i „Bang Bang“ vratili su nas na početak njihove karijere. Ostatak je klasičan Green Day sa mešavinom rock, alternative i po nekom baladom. Izdvaja se fantastična "Still Breathing" koja deluje kao da je inspirisana Foo Fighters zvukom. "Somewhere Now" lagano otvara izdanje i postavlja temelj za ono što sledi. "Say Goodbye" ima prizvuk sa trilogije, dok je "Outlaws" tipična rock balada koja se obično nađe na njihovim pločama (npr. "21 Guns"). Album odlično upotpunjuju sa numerama kao "Youngblood", "Too Dumb to Die" i "Troubled Times" svakako jedna od najboljih sa ovog izdanja. Za kraj su ostavili akustičnu "Ordinary World" koja podseća na solo materijal Billie Joe Armstrong-a (pročitaj recenziju).

Oni koji su očekivali punk-revival album možda će se i razočarati. 'Revolution Radio' je odlično izdanje, moglo bi se reći i jedno od boljih u Green Day karijeri jer nije preoterećeno hitovima već samo kvalitetnim numerama.