12. 3. 2017.

Mallory Knox 'Wired' recenzija

RCA
2017

Ozbiljniji, iskusniji i dovoljno pametniji da ne dozvole sebi da dva puta naprave istu grešku! Mallory Knox treći album naravno nije buntovan kao njihov debi (ako ih pratite od starta znate o čemu pričam) ali nije ni mlak kao prethodni 'Assymetry' (recenzija). Sa dovoljno pesama za (BBC) Radio 1 publiku našlo se nekoliko i za nas koji volimo nešto više...

'Wired' je veoma prosečan ali nije loš, što je najvažnije. Sigurno nije izdanje koje će se izdvojiti kao važno za ovu godinu ali nudi dovoljno dobrog materijala za preslušavanje.
Sa pesmama kao "California" ili "Midnight" idu na sigurno, to su simpatični refreni, veseli rifovi, živahni ritmovi da svi budu srećni i zadovoljni.
Naslovna "Wired" ili "Mother" koja zatvara disk, ne daju previše uzbuđenja i deluju dosadno. Mallory Knox su najbolji sa "Giving It Up" i "Better Off Without You" jer to podseća na energiju zbog koje smo ih zavoleli, ne čudi što su ovo singlovi koji su nam najavili album. "For You" je veoma simpatična balada i nadam se da će se izdvojiti kao hit jer to i zaslužuje. Ali još uvek uspevaju da iznenade, odlična "Falling In Love" odskače od ostalih i ne ostavlja vas ravnodušnim. 'Wired' je album na kome su se dotakli i nekih tema koje drugi izbegavaju, "Saviour" će svakako nekima zasmetati najviše zbog: "If there's no God to watch over us all. Don't wait on Jesus to save your broken soul"

Ovo je dovoljno dobar album, u poređenju sa nekim drugim izdanjima. Ali ne mogu da pobegnem od utiska da su Mallory Knox bend koji ne koristi potencijal koji imaju. 'Wired' je album kojem treba pružiti šansu.