2. 4. 2017.

Falling In Reverse 'Coming Home' recenzija

Epitaph
2017

Falling In Reverse su jedan od tih bendova koji nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. Mnogi ih mrze dok ih drugi obožavaju. Kreativno su daleko od ostalih, uvek bili. Oni nisu samo metalcore, već i post-harcore, rap, rock, pop, dance... Sada sa četvrtim izdanjem 'Coming Home' ostavljaju sve to iza sebe i upuštaju se u nešto sasvim drugačije!

Ronnie Radke je hiperaktivni genije koji se ne zadovoljava mediokritetom. Zato je razumljivo zašto 'Coming Home' ne zvuči kao prethodni 'Just Like You' (pročitaj recenziju). Sada bez solaža i sa mirnijim tempom uz zvuk koji može da se opiše kao space-rock nude materijal koji niko nije očekivao. Problem sa ovom pločom je što ima nekoliko moćnih pesama koje su jednostavno nadjačale ostatak.
Naslovna "Coming Home" nas uvodi u taj mračni space-rock sa puno emocija, realno numera koja je bolja od svega što smo čuli od Angels & Airvawes od kako postoje. "Loser" je jedna od najboljih Falling In Reverse pesama u njihovoj karijeri, dokaz da i bez teškiš rifova možeš da napraviš jebano dobru i energičnu pesmu. Pogađaju na istom mestu sa retro "Superhero", jednostavna i efektna. "The Departure" počinje slično kao "Panic Switch" od Silversun Pickups (još jedan od predstavnika space-rock zvuka) ali se razvija totalno drugačije i izdvaja se kao najprijatnije iznenađenje na 'Coming Home'. Od dve balade na albumu "Broken" je bolja, "I Don't Mind" ima svojih kvaliteta svakako ali pada u drugi plan. "Straight To Hell" i "Hanging On" nisu loše pesme ali u poređenju sa već pomenutim su daleko ispod.
Da Falling In Reverse umeju da budu neozbiljni to je već poznato ali ovom albumu nepotrebno. Beskrajno simpatične "Fuck You And All Your Friends" (kakav naslov) i "I'm Bad At Life" koju preslušate do kraja da dobijete poljubac od Ronnie Radke-a kao i "I Hate Everyone" su zaista veliki pad u odnosu na "Loser" ili naslovnu "Coming Home".

Hrabra avantura Falling In Reverse u kojoj se upuštaju u totalnu promenu stila rezultirala je sa nekoliko fantastičnih numera i osrednjim albumom. Ovo je ipak bend vredan poštovanja, dok svi drugi pokušavaju da vam istu pesmu prodaju na drugi način Radke & Co. su snimili nešto novo. A vama ako se svidi super, ako ne, koga je to briga!

kingsroadmerch.com/falling-in-reverse