16. 4. 2017.

New Found Glory 'Makes Me Sick' recenzija

Hopeless
2017

New Found Glory proslavljaju dvadeset godina na sceni devetim studijskim albumom 'Makes Me Sick'. Nekrunisani kraljevi pop-punk-a ostaju verni svom stilu. Pripremite se za opuštene melodije koje vraćaju osmeh na lice.



'Makes Me Sick' je definitivno najmekši album u njihovoj karijeri. Kada ovakvi bendovi počnu da stavljaju klavijature u prvi plan odmah znaš da nešto nije u redu. New Found Glory su u tom stadijumu svoje karijere da mogu da rade šta im se prohte. Akcenat su stavili na melodiju dok su gitare gurnute u pozadinu. Ovo nikada nije bio poprilično žestok bend ali promena je uočljiva.

"Your Jokes Aren't Funny" i "Party on Apocalypse" su baš ono i što očekujemo od njih. Ali više pop nego punk dobijamo u "Call Me Anti-Social" ili "The Sound of Two Voices" koja je nešto kao havajski pop ska punk, tako nešto... "Happy Being Miserable" se izdvaja kao hit ovog albuma, čak i klavijature nisu uspele da je unazade. Retro "Blurred Vision" je pristojan detalj na ovoj ploči.

Dovoljno dobar New Found Glory album, možda pokušaj da pridobiju mlađu publiku, možda pokušaj nečeg malo drugačijeg, a možda nedostatak ideja. Slušaće se 'Makes Me Sick', izdvojiće se nekoliko hitova, šta nam više od toga treba.

Нема коментара:

Постави коментар